/photos/bg_blog.jpg

Blogi

Uued tooted, sooduspakkumised, kauplustes toimuv ja nõuanded
23 detsember
2013

Kui jõulud teevad kõhule liiga

Kui jõulupühade ajal juhtub, et kõike head ja paremat on pidulaual ahvatlevalt palju ning see kõik teeb kõhule veidi liiga, siis on siin mõned head soovitused, mis aitavad seedetegevust ergutada ning  kõhule kergendust tuua. 
  • WALA bitter-kõhueliksiir

Bittereid on kõhu rahustamiseks ja seedimise korrastamiseks kasutatud juba alates 18. sajandist. Oma mõru maitsega ergutab see jook esmalt keelel asuvaid maitsenäsasid ja nende kaudu juba toidu seedimiseks vajalike vedelike eritumist seedekulglas. WALA bitter-kõhueliksiir 

WALA bitter-kõhueliksiiris olevad ema-, ingveri- ja kalmusejuur, koirohuürt ja musta pipra viljad ergutavad seedetegevust tõhusalt ning toovad leevendust ka seedehäirete, kõhupuhituse, iivelduse ja isutuse korral. Taimede tõmmis on tehtud värskes allikavees, millele on lisatud väike kogus roosuhkrut ja sidrunhapet. Kuna WALA bitter ei sisalda alkoholi, sobib see ka 6–12-aastastele lastele. Hind 18 ml 3 eurot.

  • Yogi kõhutee

Ajurveda ürtidest ja vürtsidest teesegu toetab seedimist. India tervendamissüsteemi ajurveda traditsioon õpetab, et hästi valitud toidud ja ürdid mõjutavad enesetunnet nii söömise järel kui kogu päeva jooksul.  

Yogi kõhutee

Kõhutee sisaldab apteegitilli, lagritsat ja piparmündilehti, mida hinnatakse ajurvedas seedimisele kasuliku toime tõttu. Maitsvat segu tasakaalustavad sellised soojendavad vürtsid nagu kardemon, koriander, ingver ja must pipar. Naudi teed söögikorra ajal või järel. Hind 17 pk 3,90 eurot. Kogu jaanuari jooksul on kõhutee 25% soodsam ehk 17 pk 2,93 eurot.

  • Energia talu seedimistee

Seedimistee, mille koostises on pune, apteegitill, raudrohi, saialill ja piparmündi lehed, soodustab seedetegevust, ka maksa ja sapipõie talitlust. Hind 20 grammi 2,25 eurot.

  • Joogaharjutus seedimise soodustamiseks

Istu rätsepaistes või toolil, nii et selg on sirgu ja jalatallad vastu põrandat.  

VaagnaringidAseta käed põlvedele ning tee aeglaselt ja rahulikult suuri vaagnaringe 1-3 minutit. Pööreldes ümber oma selgroo, hinga sisse, kui liigud ette ja välja, kui liigud taha. Hoia pea püsti ja paigal.
Vaheta suunda ja tee ka teises suunas ringe 1-3 minutit. Vaagnaringid masseerivad kõhukoopas ja vaagnas olevaid organeid ning ergutavad seedeelundite tööd. 
Fotod: WALA ja Yogi Tea