/photos/bg_blog.jpg

Blogi

Uued tooted, sooduspakkumised, kauplustes toimuv ja nõuanded
11 detsember
2017

Jõulustressist priiks

Kas jõulutrall kipub üle pea kokku lööma ja pinged võimust võtma? Läinud aastal võisid ju endale lubada, et sel aastal võtad rahulikumalt ja ei pinguta üle, aga jõulukuu saabudes on seis ikka sama - ettevalmistused, kingiostud, kokkamised ja pakkimised viivad rahuliku meele ja kaine mõistuse, nii et silme eest virvendab ja pea kumiseb.  
Võta siis korraks aeg maha ja loe meie blogist, kuidas lihtsate nippidega jõulustressi leevendada. 

Hommikusöök on oluline. Mida kiirem päev, seda olulisem on seda õige hommikusöögiga alustada, nii jaksad rohkem ja kauem. Pudrust saad aeglaselt imenduvaid süsivesikuid, munaroast kõhtu täitvaid valke, smuutist värskendust ja vitamiine.

Hinga. Stressirohkel ajal muutub hingamine kiireks ja pinnapealseks ning see süvendab stressiseisundit veelgi enam. Kui pinged üle pea kokku lööma kipuvad, hinga sügavalt sisse,  loe seitsmeni ning hinga siis võimalikult aeglaselt ja sügavalt välja. Korda hingamisharjutust vähemalt viis korda ja tunne, kuidas rahu sinusse tagasi voolab.

Venita. Peatu korraks ja tee kogu kehale paar venitusharjutust. Nii ergutad vereringet kogu kehasse hapnikku laiali vedama ning tunned ennast üsna kohe oluliselt reipamalt.  

Võta vahepala. Tükk tumedat šokolaadi, mõned pähklid või mandlid annavad kiire energialaengu ning tõstavad tuju. 

Tõmba kohviga koomale. Kohv võib olla hädavajalik hommikuseks käima tõmbamiseks, aga päeva jooksul kohvitassi külge klammerdudes stimuleerid oma jõulupingetest niigi erku organismi rohkem kui see tasakaalukaks toimetulekuks kasulik oleks. Vaheta päevane kohv rahustava taimetee vastu ning luba endale üks rahulik hetk, oodates tee tõmbamist ning vaadates tassikese auramist.

Tee uinak. Keset kiireid koduseid toimetusi võib uinak täiesti võimatu mõte olevat, kuid usu, et peale väikest uinakut jõuad palju rohkem ära teha. Kui und ei tule, on abi ka kinnisilmi ja lõdvestunult lamatud veerandtunnikesest.

Jaluta pea selgeks. Kui töökohal kohustused kokku jooksevad, võta aeg maha, pane mantel selga ja mine õue. Värske õhk lööb pea klaariks ja kümme minutit jalutuskäiku annab tagasi rohkem kui aega võtab. 

Pane kirja. Kui tööd ja tegemised üle pea kokku kipuvad lööma, pane need paberile kirja. Nii lood oma mõtetes korda ning saad ülesannetes must-valgel näpuga järge ajada.  

Võta vanni. Kalla sooja vannivette magneesiumihelbeid ning paar tilka lavendliõli ning luba endale üks lõõgastav veerandtunnike. Kui suurt vanni pole, aitab ka jalavann.

Jäta nutiseadmed magamistoa ukse taha ning loe enne uinumist raamatuid. Leidsid paeluva raamatu – suurepärane, see viib su mõtted jõulutrallist eemale. Sattusid igavale? Veel parem, pea paar lehekülge vastu ja peatselt oledki unemaal.

Biomarketist leiad jõulukuul mitmeid stressi leevendavaid tooteid 20% soodsama hinnaga. Kehakreemid, massaažiõlid, tervistavad teed, küünlad ja viirukid on abiks kiire jõulutralli tekitatud pingete maandamiseks. Rahu ja rõõmu!