/photos/bg_blog.jpg

Blogi

Uued tooted, sooduspakkumised, kauplustes toimuv ja nõuanded
29 veebruar
2016

Hea teeninduse kuul kogume kiituseid

Kas oled saanud Biomarketis nii hea teeninduse osaliseks, et see on lausa kiitust väärt? Nüüd on sul nende kiituste väljaütlemiseks suurepärane võimalus, sest märtsis osaleme hea teeninduse kuu raames kampaanias „Kiida teenindajat“. Kõigi kampaanias meile tagasisidet andnute vahel loosime välja kingitused!
Biomarketis on meie soov pakkuda klientidele enamat kui lihtsalt tervislikke ökotooteid. Soovime olla abivalmid nõustajaid, kes aitavad kaupluse valikust leida igale kliendile just talle kõige paremini sobivad tooted. Lisaks tervislikele toodetele soovime sulle pakkida kaasa ka kuhjaga rõõmu ja häid mõtteid.

Nii on meie jaoks hea ja klienti rahuldav teenindus äärmiselt oluline. Seepärast oleme tänulikud igale kliendile ausa tagasiside eest meie teeninduse kohta, sest see aitab meil saada paremaks. Nüüd kutsumegi sind hea teeninduse kuu raames andma tagasisidet Biomarketi teeninduse kohta. Loomulikult oleme tänulikud kiituste eest, kuid kui sul on põhjust meid laita, soovime kuulda sellestki.

Märtsikuu jooksul saad teha meie teenindajatele pai nii, et pistad oma kiituse kõikides Biomarketi kauplustes asuvatesse naerusuisetesse postkastidesse. Postkasti kõrvalt leiad oma tagasiside kirjutamiseks väikese sedeli ja pliiatsi.


Ära unusta kirjutada sedelile ka oma kontaktandmeid, sest kampaania lõpus loosime kõikide tagasiside andjate vahel välja kolm kingitust! Kui sa kingiloosis osaleda ei soovi, ootame muidugi su tagasisidet ka anonüümselt.

Hea teeninduse kuu on klienditeeninduse arendamisele ja teenindaja ameti väärtustamisele suunatud kampaania, mis toimub Eestis juba 13. aastat järjest. Kampaania kutsub üles märkama head teenindust ning tõstab esile klientidelt enim kiita saanud teeninduskohti. Enimkiidetud teeninduskohti asuvad kampaania lõpus kaunistama uksekleebised „Kliendid kiidavad 2016“.
Foto: Biomarket